Fransiska

Brand identity

Om de gloednieuwe en exclusieve brand Fransiska te lanceren, klopte Global Textile Alliance aan bij Het Peloton. We gaven hen een visueel concept die luxe, kwaliteit en degelijkheid uitstraalt. We gaven Fransiska een gezicht en draaiden een brand identity film met een duidelijke ‘golden touch’!

De film werd een gevoelsmatig verhaal waarin Fransiska op ontdekking gaat naar meer… De gouden accenten en de vele stoffen in beeld, zoals de zetelbekleding, het bed, de gordijnen, … refereren naar de productlijn van het nieuwe merk. Fransiska is exclusief en kwalitatief.

Klant

Global Textile Alliance Co. Ltd.

Diensten
  • Concept & scenario
  • Art direction
  • Regie
  • Opname
  • Montage & color grading

Waar we al van overtuigd waren bij de opname, zien we nu ook in het resultaat. Jullie hebben Fransiska weten neer te zetten in een verhaal dat volledig aansluit bij onze brand.

Tine LefebvreMarketing - Global Textile Alliance
Benieuwd wat Het Peloton
met jouw verhaal doet?

Take a ride with us