CHALLENGE | TOERISTEN AANTREKKEN
project
Televisiespot en fotoreeks voor de campagne 'Het Lekkere Westen'
Met een wervende tv-spot én fotoreeks lanceerden we West-Vlaanderen als culinaire hotspot.
Het lekkere Westen
tv-commercial
AANPAK | HOW WE DID IT
Een bekend figuur én helder storyboard
Wat George Clooney voor Nespresso is, is Dominique Persoone voor deze campagne. De chef én rasechte West-Vlaming, creëert als bekend figuur een stevige portie vertrouwen, exposure en awareness.
Met een bekend persoon werken, zorgt er ook voor dat de campagne breed gedragen wordt door iedereen die zich met die figuur kan identificeren.
Door bovendien de hele opname minutieus voor te bereiden en een storyboard te ontwikkelen, konden we op de draaidagen heel efficiënt tewerk gaan.
Naast een tv-commercial werkten we binnen deze campagne ook een fotoreeks met Dominique uit.
RESULTAAT | FULL CAMPAIGN
Dankzij de tv-spot op Eén en de herkenbare foto's, kon de campagne op heel wat bijval rekenen en kreeg de regio een boost qua bezoekers.
Een blik achter de schermen
Wil je graag meer weten over onze aanpak of over deze case?
Get in touch with Karen.
Credits
Written, directed and edited by Het Peloton.
Regisseur
Karen Huysman
Producers
Karen Huysman
Maxine Basstanie
Executive producer
Martijn D’haene
DOP’s
Bert Degraeve
Storyboard artist
Juno Kerkhof
Gaffers
Dieter De Bock
Korneel Moeyaert
Sound engineers
Jeroen Dejonghe
Andries Essel
Setdresser
Ethel Kelderman
Art Direction
Laurie Vansteelant
Editor & color grader
Victor Gouhie
Audiopostproducer
Joris Verniest
Fotograaf
Hannes Vandenbroucke
Cast
Dominique Persoone
Westtoer
Evelien Waffelaert