Internationale brandmovie voor 15 Years of GreenPan

GreenPan combineert al 15 jaar innovatie met zorg voor de natuur en gezondheid. Ons Peloton bracht dit krachtige verhaal in beeld met een internationale brandmovie die barst van smaak en sfeer.

/
CHALLENGE

Voor het 15-jarig bestaan van GreenPan maakten we een feestelijke brandmovie, met als extra uitdaging: hun diverse doelgroep bereiken en de markt uitbreiden met een  slimme multichannel aanpak.

/
AANPAK

Kokkerellen met speelse twists

Een innoverend merk vieren doe je op een originele manier. Daarom hebben we deze video een speelse twist gegeven.

Door de producten van GreenPan en lekkere gerechten in de kijker te zetten, creëerden we een brandmovie vol sfeervolle en heerlijke momenten. Van scenario tot color grading, we zorgden dat de merkidentiteit overal in lijn lag met het concept.

Daarnaast zorgden we er voor dat het concept flexibel genoeg was om eenvoudig om te schalen naar verschillende formats, zodat de video optimaal kan inspelen op diverse doelgroepen en kanalen.

RESULTAAT

80+ pan-tastische deliverables

Vanuit de brandmovie maakten we een enorme hoeveelheid deliverables in verschillende talen, formaten en lengtes. Zo wakkerden we op alle kanalen en in verschillende landen de campagne aan, van social media tot out-of-home displays. Allemaal om de brand awareness te vergroten en brand lovers aan te trekken…

Meer dan 80 verschillende video’s uit 1 enkele productie halen, kan alleen al je scenario, workflow en aanpak hier volledig op aangepast is. En laat dat net zijn waar ons Peloton goed in is.

Gefeliciteerd GreenPan, op naar de volgende 15 jaar!

Wil je graag meer weten over onze aanpak of over deze case?

Get in touch with Annelies.

CREDITS

Written, directed and edited by Het Peloton