Water, vuur, wind en aarde

Branded content / Native advertising

De Ardennen promoten, met al zijn natuur, vakantiehuisjes en mogelijkheden, kan op verschillende manieren. Eén ervan is via ‘native advertising’. Dat is het verspreiden van videocontent die geen directe, maar net onrechtstreekse promotie voert. Medialaan & Ardennes-Etape schakelden ons Peloton in.

We trokken samen met Qmusic-dj en presentator Sam De Bruyn op weekend naar de Ardennen en gingen op zoek naar de vier natuurelementen: water, vuur, wind en aarde. Kayakken, vuur maken, vliegen met roofvogels en een potje koken met vers geplukte paddestoelen… Moet er nog meer Ardennen zijn?

Het resultaat werd verspreid via de online kanalen van Medialaan.

Klant

Ardennes-Etape

Agency

Medialaan

Diensten
  • Concept & scenario
  • Art direction
  • Regie
  • Opname
  • Luchtbeelden
  • Montage & color grading
Benieuwd wat Het Peloton
met jouw verhaal doet?

Take a ride with us