
Webinar op 6 feb. om 12u
In een wereld waar snelle content en targeted advertising de norm zijn, blijft de tv-spot een krachtig medium om een breed publiek te bereiken. Maar waarom zou je als merk of organisatie nog kiezen voor tv-spots in je marketingstrategie? Hoe blijf je weg van de cliché commercials? En hoe kan je ervoor zorgen dat jouw tv-spot impact maakt, en tegelijk persoonlijk en authentiek blijft?
In ons webinar gaan we aan de slag met deze vragen. Martijn D’haene (CEO Het Peloton) en een speciale gast (to be confirmed) delen hun inzichten en praktijkvoorbeelden over hoe je effectieve tv-commercials maakt die de aandacht trekken en blijven hangen.
Voor marketingmanagers en CEO’s van bedrijven die:
- willen ontdekken hoe tv-spots een meerwaarde kunnen bieden binnen hun marketingmix
- op zoek zijn naar manieren om hun merkverhaal op een krachtige en visueel aantrekkelijke manier te vertellen
- willen leren hoe ze met tv-spots de naamsbekendheid en merkherkenning kunnen vergroten
Praktisch
12u00: start webinar
12u30: live Q&A
12u45: einde
Inschrijven
Kennis leren en delen, that’s how we roll
Ben je enthousiast over ons webinar over doeltreffende tv-spots? Goed nieuws! We hebben nog meer inspirerende en informatieve webinars in de planning staan die je niet wilt missen. Schrijf je nu in voor onze aankomende sessies en blijf je kennis vergroten met Het Peloton.
Alle evenementenBehind the scenes webinar

Heb je nog vragen?
Laat het ons weten, dan bespreken we ze tijdens de webinar!
- Telefoon+32 472 54 64 38
- E-mailmartijn@hetpeloton.be
- Linkedin