Volvo klopte bij ons aan om hun steun voor de Belgian Cats te onderstrepen met flitsende portretten. Drive, ambitie en métier was de insteek voor deze campagne, een paar zaken die de Cats met Volvo én Het Peloton delen.
Starten vanuit ambities, waarden en beliefs
Deze reeks brengt de krachtige verhalen van de Belgian Cats tot leven, waarbij we diep in hun ambities en overtuigingen duiken. We tonen dat de weg naar succes vol uitdagingen zit, en dat in deze uitdagingen ook schoonheid schuilt.
We starten met persoonlijke interviews om echt authentieke voice-overs te creëren voor deze reeks. Het is geen verrassing dat onze Belgian Cats drukbezet zijn. Daarom zijn we superblij dat ze toch enkele uurtjes vrij konden maken voor onze foto- en videoshoot. Krap, maar een mooi excuus om onze time managementskills nog eens aan te spreken.
Naast de video’s creëerden we visueel promotiemateriaal, van portret- tot actiefoto’s met Volvo. Deze multichannel aanpak verspreidde de campagne breed via de website, sociale media, nieuwsbrieven en digitale signage. De reeks straalt een urban look and feel uit die bescheidenheid en ambitie van onze Cats perfect combineert, precies zoals Volvo dat ook doet.
Fotoreeks Volvo ft. Belgian Cats
Belgian Cats in de spotlights
Beyond all boundaries, tot in Milaan
De videoreeks kreeg een bijzondere erkenning: een selectie voor het gerenommeerde FICTS Sports Festival in Milaan. Dit internationale festival, gewijd aan sport, cinema en televisie, brengt jaarlijks de meest inspirerende sportverhalen samen uit de hele wereld samen.
Het is een eer om met ons werk tussen deze selecte groep van creatieve en sportieve toppers te staan. De selectie onderstreept niet alleen de kracht van onze storytelling, maar ook de impact van sterke samenwerkingen.
Get in touch with Martijn.
Written, directed and edited by Het Peloton