Full-funnel content voor Trixie

Trixie zocht een creatieve partner om hun speelse, duurzame producten het hele jaar door herkenbaar én origineel in beeld te brengen. En die vonden ze! Samen ontwikkelen we full-funnel content die informeert, inspireert en converteert, van hero-video’s tot snackable posts. Zo blijven ouders én kinderen telkens opnieuw geboeid.

/
INTRODUCTIE

Een strategische bondgenoot kiezen

Je bent een Belgisch merk dat speelse en duurzame baby- en kinderproducten maakt. Dus je wilt ouders vertellen over de producten, hoe ze tot stand gekomen zijn en wat de kenmerken ervan zijn. Maar je wilt ze ook inspireren om mee te stappen in een duurzaam verhaal. Om te kiezen voor producten die mooi zijn, maar ook lang meegaan.

Dan kies je, net zoals Trixie, voor een strategische partner die meedenkt en allerlei soorten content kan maken, die op meerdere marketingdoelen richt, op verschillende momenten doorheen het jaar én door het leven van een kind.

  • Trixie – Mealtime video
    Stopmotion animatie
CHALLENGE

Sterke visuele communicatie die blijft verrassen

De producten van Trixie combineren functionaliteit met een fantasierijke, warme stijl.

Met een breed aanbod aan producten en nieuwe lijnen die elk jaar terugkeren is het niet vanzelfsprekend om altijd consistent én origineel te blijven communiceren.

  • Hoe blijf je origineel, zonder af te wijken van je huisstijl?
  • Hoe breng je producten in beeld op een manier die én warm én informatief én conversiegericht is?
  • Hoe vertel je élk jaar opnieuw een verhaal dat herkenbaar voelt, maar niet saai wordt?

Dat zijn de uitdagingen die we samen met Trixie aanpakken en oplossen met creatieve campagnes.

AANPAK

Oneindige verbeelding en langdurig partnerschap

We werkten intussen al op veel verschillende manieren samen. In onze eigen studio of op locatie. Met sets voor stop-motion of schoolbanken vol kinderlijke chaos. Soms hero, groots en merkversterkend, andere keren snackable met snel inzetbare content. Hun tagline ‘Infinite imagination’ mogen we gelukkig letterlijk nemen, want saai wordt het nooit!

Wat maakt deze samenwerking zo sterk?

  • Trixie als co-piloot: Ze bekijken met ons na elke campagne belangrijke inzichten, cijfers en learnings. Daardoor bouwen we samen verder, niet alleen qua stijl, maar ook strategisch.
  • Kinderen eerst: Onze crew is intussen helemaal childproof. We werken snel, efficiënt, en met een draaiboek dat ruimte laat voor spontaniteit en impulsiviteit. Want kinderen wachten niet mooi op de “actie!”
  • Eén merk, veel vormen: We stemmen live-action, animatie, fotografie en grafiek naadloos op elkaar af. Zodat de vibe van Trixie altijd juist zit, welk formaat of platform je ook bekijkt.
TESTIMONIAL

Sascha Vermeer, visual identity manager bij Trixie over onze samenwerking

LIVE ACTION VIDEO'S

Uit de studio en naar het speelplein!

RESULTAAT

Een funnel vol content

Zo leverde afgelopen jaar een full-funnel contentcampagne op:

  • 3 campagnes gespreid over het jaar
  • 9 hero video’s
  • extra korte snippets
  • alles in 3 formaten voor social media
  • In 5 talen (NL/ENG/FR/DE/ES)
  • live action, grafische elementen en animatie

Alles in één herkenbare look, klaar om het hele jaar door te inspireren.

FULL FUNNEL CONTENT 2025

Benieuwd naar nog meer video’s?

Wil je graag meer weten over onze aanpak of over deze case?

Get in touch with Karen.

CREDITS

Produced, directed and edited by Het Peloton

  • Regisseur
    Karen Huysman
    Producer
    Maxine Basstanie
    Executive producer
    Martijn D'haene
  • DOP
    Ivo Maes
    Corneel Beernaert
    Stop-motion artist
    Frederic Tilleman
  • Montage & color grading
    Jari De Brabander
    Lars Desomer
    Stagiaire productie
    Zaza Skatchkoff
  • Team Trixie
    Sascha Veermeer