
Een strategische bondgenoot kiezen
Je bent een Belgisch merk dat speelse en duurzame baby- en kinderproducten maakt. Dus je wilt ouders vertellen over de producten, hoe ze tot stand gekomen zijn en wat de kenmerken ervan zijn. Maar je wilt ze ook inspireren om mee te stappen in een duurzaam verhaal. Om te kiezen voor producten die mooi zijn, maar ook lang meegaan.
Dan kies je, net zoals Trixie, voor een strategische partner die meedenkt en allerlei soorten content kan maken, die op meerdere marketingdoelen richt, op verschillende momenten doorheen het jaar én door het leven van een kind.

Sterke visuele communicatie die blijft verrassen
De producten van Trixie combineren functionaliteit met een fantasierijke, warme stijl.
Met een breed aanbod aan producten en nieuwe lijnen die elk jaar terugkeren is het niet vanzelfsprekend om altijd consistent én origineel te blijven communiceren.
- Hoe blijf je origineel, zonder af te wijken van je huisstijl?
- Hoe breng je producten in beeld op een manier die én warm én informatief én conversiegericht is?
- Hoe vertel je élk jaar opnieuw een verhaal dat herkenbaar voelt, maar niet saai wordt?
Dat zijn de uitdagingen die we samen met Trixie aanpakken en oplossen met creatieve campagnes.
Live action en animatievideo's

Oneindige verbeelding en langdurig partnerschap
We werkten intussen al op veel verschillende manieren samen. In onze eigen studio of op locatie. Met sets voor stop-motion of schoolbanken vol kinderlijke chaos. Soms hero, groots en merkversterkend, andere keren snackable met snel inzetbare content. Hun tagline ‘Infinite imagination’ mogen we gelukkig letterlijk nemen, want saai wordt het nooit!
Wat maakt deze samenwerking zo sterk?
- Trixie als co-piloot: Ze bekijken met ons na elke campagne belangrijke inzichten, cijfers en learnings. Daardoor bouwen we samen verder, niet alleen qua stijl, maar ook strategisch.
- Kinderen eerst: Onze crew is intussen helemaal childproof. We werken snel, efficiënt, en met een draaiboek dat ruimte laat voor spontaniteit en impulsiviteit. Want kinderen wachten niet mooi op de “actie!”
- Eén merk, veel vormen: We stemmen live-action, animatie, fotografie en grafiek naadloos op elkaar af. Zodat de vibe van Trixie altijd juist zit, welk formaat of platform je ook bekijkt.
Sascha Vermeer, visual identity manager bij Trixie over onze samenwerking

Een funnel vol content
Zo leverde afgelopen jaar een full-funnel contentcampagne op:
- 3 campagnes gespreid over het jaar
- 9 hero video’s
- extra korte snippets
- alles in 3 formaten voor social media
- In 5 talen (NL/ENG/FR/DE/ES)
- live action, grafische elementen en animatie
Alles in één herkenbare look, klaar om het hele jaar door te inspireren.
Benieuwd naar nog meer video’s?
Take a look behind the scenes

Wil je graag meer weten over onze aanpak of over deze case?
Get in touch with Karen.
- Bel Karen+32 479 70 78 90
- E-mail Karenkaren@hetpeloton.be
- Volg Karen
Produced, directed and edited by Het Peloton
Produced, directed and edited by Het Peloton
- Klant
- RegisseurKaren HuysmanProducerMaxine BasstanieExecutive producerMartijn D'haene
- DOPIvo MaesCorneel BeernaertStop-motion artistFrederic Tilleman
- Montage & color gradingJari De BrabanderLars DesomerStagiaire productieZaza Skatchkoff
- Team TrixieSascha Veermeer