Maak de eerste schooldag nog specialer met Trixies speelse en kleurrijke producten en vergroot de merk- en productbekendheid bij kinderen & ouders.
Behind the scenesEen dubbele dosis Trixie
Voor de campagne hebben we twee soorten content uitgewerkt, elk met een specifieke focus en doelstelling. In de eerste wave werkten we met live action video’s met als doel meer merk- en productbekendheid te creëren.
Om de kern van ‘infinite imagination’ te vatten, besloten we om de video’s te shooten op een school. Door kinderen in hun natuurlijke omgeving te filmen, konden we de magie van hun dagelijkse avonturen vastleggen. Dit zorgde voor spontane en oprechte momenten die perfect aansluiten bij de logline van Trixie: ‘infinite imagination’.
We hebben dieren zoals de Lion, Dino, Cat, Fox en de nieuwe held Shark prominent in beeld gebracht, om de variëteit en sets van dieren te benadrukken. De boodschap was duidelijk: “Ontdek nu jouw favoriete dierenvriendje!”
De voordelen van stop-motion
In de tweede wave van de campagne lag de focus op het stimuleren van de aankoop door de praktische voordelen van de producten te communiceren, zoals het gebruiksgemak, de duurzaamheid en de speelse elementen.
Met behulp van stop-motion hebben we de producten tot leven gebracht. Daardoor konden we op een leuke manier de gemakkelijke klik-gesp van de rugzak of het lekvrije tuitje van de drinkfles tonen. In deze fase gaan we verder dan de schattige elementen en leggen we de focus op het functionele om de doelgroep écht aan te zetten tot conversie.
Om tenslotte de variëteit aan dieren en formaten te benadrukken, hebben we aan het einde van de video’s verschillende producten gecombineerd, waarbij de visuele boodschap duidelijk was: “Kies jouw dierenvriendje.”
Video & stop-motion, een top combo! En om de impact en zichtbaarheid te maximaliseren op elk kanaal en in elke regio maakten we alles in verschillende formaten en talen.
The making of
Behind the scenes
Get in touch with Karen.
Written, directed and edited by Het Peloton